Tvoja korpa je prazna.
Pogledaj ponuduTvoja korpa je prazna.
Pogledaj ponuduPitanje: Kako da naručim proizvod na sajtu online?
Odgovor: Ukoliko niste uspeli da naručite robu na sajtu molimo Vas da kontaktirate našu službu prodaje na jedan od sledećih telefona:
069/ 57-50-555
011/ 44-59-365
060/ 585-37-37
062/ 502-508
ili da nas kontaktirate na sledeće mail adrese:
Za fizička lica:info@frog.rs
Za pravna lica: office@frog.rs
Pitanje: Kako mogu da platim poručenu robu?
Odgovor: Prilikom završetka online kupovine na našem sajtu nude Vam se više načina plaćanja od kojih možete izabrati vama najpogodniji način. Sve načine plaćanja možete pogledati na sledećoj strani frog.rs /nacin-placanja
Pitanje: Da li akcijska cena proizvoda važi samo za plaćanje u gotovini (keš)?
Odgovor: Da! Akcijska cena je cena sa popustom za gotovinsko plaćanje.
Pitanje: Da li cene artikla mogu da se razlikuju u OnLine prodavnici i u vašoj maloprodajnoj prodavnici?
Odgovor: Da! Može da se desi da je cena u online prodavnici različita od cene u našoj maloprodaji. Online prodavnica je prodavnica sa stalnim akcijama i promocijama kako bi se pospešila online prodaja, stoga cene koje su prikazane na sajtu su jedinstvene samo za online poručivanje.
Pitanje: Da li radite isporuku robe van Srbije?
Odgovor: Ne. Isporuku robe vršimo samo na teritoriji Srbije.
Pitanje: Koliko iznose troškovi dostave?
Odgovor: Sve informacije o troškovima isporuke možete pogledati na sledećem linku frog.rs /nacin-placanja
Pitanje: Kako mogu da reklamiram kupljeni proizvod?
Odgovor: Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici. Kontakt telefon za prijem reklamacija je: 062/ 502-508
Pitanje: Koji je period saobraznosti za proizvode?
Odgovor: Prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije država garantuje 24 meseca saobraznosti za svaki proizvod.
Pitanje: Kupio sam proizvod, ali mi nije jasno kako se upotrebljava.
Odgovor: Svaki proizvod kupljen u našoj prodavnici sadrži korisničko uputstvo. Ukoliko imate nedoumice o korišćenju proizvoda, možete se obratiti našem servisu na sledeći broj telefona: 062/ 502-508
Pitanje: Kome treba da se obratim ako kupljeni artikl ne radi?
Odgovor: Za svaki kvar ili nepravilan rad kupljenog uređaja možete se obratiti našem servisu na telefon: 062/ 502-508